לפרטים נוספים התקשרו  1599-500-818
* פוני משרד התחבורה השתלמות תקן מטענים נא לא לפנות לשירות לקוחות
סגירה
* פוני משרד התחבורה השתלמות תקן מטענים נא לא לפנות לשירות לקוחות
לפרטים נוספים התקשרו
1599-500-818
*פוני משרד התחבורה השתלמות תקן מטענים נא לא לפנות לשירות לקוחות
חיפוש
דלג על חיפוש

סיפורי הצלחה

אלעד, קידום אתרים אורגני:

הרגשתי שנותנים לי סיוע ועומדים שם לצידי

מוקד שוברים שלח הודעות, עדכן במידה וחסרים לי מסמכים.

 

 

גל, בת 28, אפיון ועיצוב ממשק וחווית משתמש – נטקראט בע"מ :

תהליך מאוד חלק, מאוד קל הכל מתנהל בצורה פשוטה על מנת שאקבל את הקורס שבחרתי.

 

בתשלום האחרון היו חסרים לי טפסים. קיבלתי SMS מידי ולכן כל התהליך לא התעכב, לא הבנתי איזה מסמכים חסרים לי, הנציגה של מוקד שוברים ליוותה אותי עד שקיבלתי את התשלום. הרגשתי שהכל שקוף ומהיר.

כל התהליך היה מצוין!

 

 

שלום, מפעיל עגורן צריח :

התהליך היה קל. אהבתי את ההתנהלות של מיילים וSMS הקל עליי

המוקד זמין ונותן מענה במהירות  

 

 

עבור לתוכן העמוד